Content

13/06/2012

Des petits trous

Épaules, coudes et dos prennent l'air !
Cette petite robe sexy à souhait me mettrai super mal à l'aise, si je ne portais pas avec mes leggings et une paire de Jordan, histoire de casser un peu ce côté - "Salut, je me balade presque toute nue dans la rue !"
Ok, j'exagère, mais quand même. :)
Puis merci à mes longues tresses qui recouvrent tout mon dos. Elles sont si lourdes, mais si utiles parfois.






Robe - H&M
Leggings - American Apparel
Sneakers - Air Jordan 1 High Strap / Purple

15 commentaires:

  1. i seriously need to check out american apparel leggings now, thanks to you! these remind me of the hellz bellz leggings that came out a while back (:

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. yes, american apparel has sometimes beautiful designs! Run quick look on the online shop. :)

      Supprimer
  2. Aaaah des nike des nike toujours des nike! Et je ne me lasse pas! Trop belle! Ce look te va à merveille!

    RépondreSupprimer
  3. wow!!! this tee is very sexy!!! and you look amazing with him xoxo

    RépondreSupprimer
  4. T'es canon! ça te va bien le canada!

    RépondreSupprimer
  5. great outfit! love the top and sneakers! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    RépondreSupprimer
  6. T'as trop la classe miss, vraiment ! :)


    Des Becs.

    WWW.OIZO2RUE.COM

    RépondreSupprimer
  7. Hey,
    I found your blog because you follow Ashley’s blog (Ring my bell) and I thought I would check out a few other Bloggers that follow her. She has great style and I really like your as well. You have a awesome blog and this post is great, an amazing look and i love your hair! It would be cool if we could follow each other!
    If you have facebook, I would be so grateful if you could like my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll
    Aimee: http://www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you for your message, I'll take a ride on your page now. :)

      Supprimer
  8. Généralement je dis "non" à ce genre de robe, mais là je suis obligé de dire OUI !

    RépondreSupprimer

Instagram // @lebordeldejen

Fourni par Blogger.

Publicité

About Me

// //

Search Away

Membres

Something

Merci de ne pas utiliser mes photos sans mettre un lien vers mon blog, merci.

Please do not use my photos without adding a link to my blog, thank you.